Wednesday 28 November 2012

Karácsonyi akció-Hátizsák Daniel Ray - Jelenlegi ára: 100 Ft

Karácsonyi akció!
Mindent leáraztam!
Saját táskáimat árulom!
Van köztük használt és új is, jó néhányat megvásároltam, de nem használtam ezért most szeretnék megvállni pár darabtól.
Mindegyiknél jelzem az állapotát és ha hibája van azt is feltüntetem ill. fotóztam is!
Kérésre szívesen mérek és bármilyen kérdésre válaszolok!
Csak ajánlva postázok!
Jó licitálást és vásárlást!
Eladó egy Daniel Ray MINI hátizsák!
Mérete miatt lehet, hogy inkább gyerekeknek kellene ajánlani, de Én is hordtam (felnőtt fejjel) !
Bevállalaós csajoknak vagy lurkóknak ajánlom ezt az aranyos kis, kockás hátizsákot ami persze félvállon is hordható!


Jelenlegi ára: 100 Ft

Az aukció vége: 2012-12-06 09:43
. Karácsonyi akció-Hátizsák Daniel Ray - Jelenlegi ára: 100 Ft

0 comments:

Post a Comment