Sunday 24 February 2013

Denon AH-D1100 - Jelenlegi ára: 32 000 Ft

Információ:
Eladó egy új Denon AH-D1100. A fejhallgató annyi ideig volt használva, hogy kibontottam, meghallgattam, hogy jól működik e, nagyon szépen szól, teljesen tökéletes, egy úttal vissza is tettem a dobozába, mivel nekem nincs szükségem rá (ajándékba kaptam).  Természetesen minden tartozéka megvan, de kibontva egyik se volt még (hordtáska, jack átalakító, hosszabbító)
Amennyiben személyes átvétel során történne az üzletkötés, ott a vevő tetszése szerint kipróbálhatja a helyszínen.
Kérésre teszek fel még képeket róla, amennyiben szükséges!
Villámáron hajlandó vagyok ésszerű keretek között változtatni!


Jelenlegi ára: 32 000 Ft

Az aukció vége: 2013-03-02 20:15
. Denon AH-D1100 - Jelenlegi ára: 32 000 Ft

0 comments:

Post a Comment